چاپ کارت ویزیت و بایدها و نبایدها
چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت و بایدها و نبایدها : اگر کسب‌ و کار و حرفه شما کارت ویزیت ندارد، احتمالا تعامل با مشتری برای شما در اولویت‌های آخر است، اگر تا به حال فکر داشتن کارت ویزیت (Business Card) به ذهنتان خطور نکرده، روش های تعامل با مشتریان خود را بسته اید و خبر ندارید.

فکر می کنید الان عصر خدمات و ارتباطات آنلاین است و کارت ویزیت یک روش سنتی و منسوخ شده است؟ به شما می گوییم که کارت ویزیت‌ها هرگز نمرده‌اند و همچنان میلیاردها کارت ویزیت هر روز چاپ می شوند و بعد از چاپ به بازار ورود می‌کنند اما با طراحی منحصر به‌ فردتر و ماهیتی تخصصی‌تر.

فکرش را بکنید، با لباس رسمی در یک جلسه کاری مهم حضور دارید و برای ارتباطات بعدی با اعضای جلسه نیاز به یک پل ارتباطی دارید که هم شیک و رسمی باشد و هم شخصیت و اعتبار شما را از بین نبرد.

راه‌حل چیست؟ می‌خواهید یک‌تکه کاغذ از کنار برگه‌های صورت‌جلسه جدا کنید و شماره تلفن و ایمیلتان را روی آن درج کنید؟ برفرض که از این روش استفاده کردید، آیا شخص مقابل با این دسته‌گلی که به آب دادید در آینده از چند فرسخی شما رد می‌شود؟ جواب همه این سوالات را بر عهده خودتان می‌گذاریم.

برای چاپ کارت ویزیت، چه اصراری وجود دارد؟

اگر بتوانیم به این سوال جواب قانع‌کننده‌ای بدهیم، هدف از چاپ کارت ویزیت روشن می‌شود. به پنج دلیل زیر ادعا می‌کنید همین امروز برای طراحی و چاپ کارت ویزیت اقدام کنید:

کارت ویزیت فشن fashion

کاربرانی که دسترسی به رسانه‌های آنلاین و اینترنت ندارند هم دل دارند:

شاید آمار و ارقام کاربران دنیای دیجیتال وسوسه کننده باشد و شما را به سمت فعالیت کامل در دنیای مجازی بکشد اما یک کارفرمای مشتری مدار، حتی از حق‌ و حقوق تعداد اندک مشتریان هم نمی‌گذرد! حالا انتخاب با شماست؛ می‌خواهید مشتری مدار باشید یا فقط به گروهی خاص از مشتریانتان اهمیت بدهید؟

کارت ویزیت تاریخ انقضا ندارد

حالا که بازار رسانه‌های آنلاین داغ است چرا برای تدریس در مدارس از کتاب‌های الکترونیکی استفاده نمی‌کنند؟ چرا کماکان خرید فیزیکی کتاب توصیه می‌شود؟ واقعیت این است که برخی چیزها تاریخ انقضا ندارند. هیچ‌وقت فاسد نمی‌شوند و همیشه سرحال باقی خواهند ماند. کارت ویزیت هم جزو مواردی است که طی سالیان طولانی، معمول‌ترین روش مشروعیت بخشی به کسب‌وکار است

برای ورود به دنیای مشتریان، نیاز به پل دارید!

حالا که دنیا دنیای دیجیتال است، بهتر است برای ورود به آن پل‌های پشت سرتان را خراب نکنید. یکی از این پل‌های پشت سر، کارت ویزیت است که امروزه کمی مورد کم‌لطفی قرارگرفته است. منکر این مسئله نیستیم که پل‌های ارتباطی بین مدیران و مشتریان در این دوره و زمانه زیاد است. در روزگاری هستیم که مزیت اپلیکیشن و سایت و… در بوق و کرنا شده و گوش فلک را کرده است اما بین خودمان بماند، کارت ویزیت کماکان یک صدرنشین نوستالژی است.

اگر قرار است کسب‌وکار رو به رشد داشته باشید، حفظ ارتباط حساب شده با مشتری واجب است پس سعی کنید راههار ارتباطی را به‌طور کامل پوشش دهید.

به نام برندتان اعتبار ببخشید:

کسب‌وکار شما می‌تواند مثل فرزندتان باشد، برای رشد نیاز به زیربناهایی دارد؛ تحقیقات نشان می‌دهد از نگاه مشتری برای اینکه نام برندتان به رسمیت شناخته شود، کارت ویزیت حرف اول را میزند. اگر تا این لحظه در مورد این مسئله غفلت کرده‌اید، به‌صورت جدی روی چاپ فوری کارت ویزیت فکر کنید

دست‌به‌دست می‌شوید:

اگر برای طراحی و چاپ کارت ویزیت، به تیم مجربی مانند اینکدیزاین اعتماد کنید، خلاقیت به‌کاررفته در طراحی کارت ویزیت را به حدی می‌رسانند که کارت ویزیت شما به‌واسطه جذابیت خلاقانه‌اش دست‌به‌دست شود! دست‌به‌دست شدن همیشه بد نیست؛

با طراحی کارت ویزیت حرفه‌ای، مشتریانتان راجذب کنید :

طراحی کارت ویزیت در یک شرکت به‌روز و حرفه‌ای، هیچ رنگ و بویی از تبلیغات با بزرگنمایی ندارد. شاید سال‌ها پیش کمی چاشنی تبلیغات را به همراه داشت اما مخاطب امروزه سایه تبلیغات را با تیر میزند. پس با شعار نه به تبلیغات مستقیم در کارت ویزیت سر نخ را بگیرید و جلو بروید.
کارت ویزیت شما باید به‌گونه‌ای طراحی شود که پاسخ سه سوال زیر را داشته باشد؛ ماهیت کارت ویزیت پاسخ همین سه سوال زیر است:

– شغل شما چیست؟

– چه خدماتی ارائه می‌دهید؟

– راه و روش ارتباط حضوری و غیرحضوری با شما چیست؟

راز موفقیت در هر عرصه‌ای خلاقیت است. این را به یاد داشته باشید که کارت ویزیت، نامه اداری نیست که لازم باشد در همه‌جا از الگوی خاصی پیروی کند؛ پس تا جایی که می‌توانید خلاقیت را به رگ و ریشه بیزینس کارتتان تزریق کنید.

دسته بندی : وبلاگ
دانلود بهترین افزونه های وردپرس
دانلود بهترین قالب وردپرس
آخرین مطالب