تعرفه طراحی لوگو


در صورتی که شرکتی دارید و یا شروع به تولید و فروش محصولی نموده اید، برای بهتر دیده شدن نام و نشان شما در ذهن مخاطبانتان نیازمند لوگو و ارم برای محصولات خود می باشید. داشتن یک لوگو مناسب هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است. استخدام یک طراح لوگوی حرفه ای یا کار با یک مجموعه طراحی لوگوی حرفه ای کمک شایانی به شما میکند تا اطمینان پیدا کنید که لوگوی طراحی شده ی شما توسط این مجموعه و شرکت ها متمایز و منحصر بفرد خواهد بود و پیغام برندتان به خوبی به مخاطبان و مشتریان بالقوه می رسد و در ذهن ها باقی بماند.

طراحی آرم و لوگو در پیکاوب به روشی حرفه ای و متمایز انجام می شود. ما بر این باوریم که خلق نماد بصری برند تنها با بکارگیری اصول زیبا شناختی شکل نمیگیرد و نیازمند یک دید استراتژیک و علمی است که بتوان راهکارهایی موثر و کارآمد برای هویت برند ارایه دهد. قیمت طراحی لوگو و سفارش طراحی لوگو بسته به نوع ساختار انتخابی لوگو متفاوت است. در ادامه قیمت های مناسب طراحی لوگو را مشاهده می نمایید.

همچنین می توانید بصورت آنلاین سفارش طراحی لوگو خود را ثبت نمایید تا پس از ثبت سفارش با شما تماس حاصل گردد و یا جهت مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.