۸ برنامه تحلیل شبکه های اجتماعی
8 برنامه تحلیل شبکه های اجتماعی

۸ برنامه تحلیل شبکه های اجتماعی : یکی از مهم‌ترین روش‌ها در بازاریابی اینترنتی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است و اصول مهم برای موفقیت یک کمپین دیجیتال مارکتینگ می باشد. اما هر کمپینی بعد از به اتمام رساندن کارها برای بررسی نقاط قوت و ضعف و اینکه چقدر به هدف خود نزدیک شده است نیاز به تحلیل و آنالیز داده‌ها دارد. امروز قصد داریم شما را با ۱۳ برنامه و ابزار تحلیل شبکه های اجتماعی آشنا کنیم و با هم در موردشان بیشتر بدانیم …


 ۱. بافر (buffer)

بافر ابزار تحلیل شبکه های اجتماعی

با پلن های کسب‌ و کاری و Pro در ابزار بافر، شما تمام آمار تعاملات اساسی را برای هر آپدیتی که در رسانه اجتماعی پست می‌کنید، خواهید داشت. شما چه جستجو هایتان را در دسکتاپ انجام دهید، و چه همیشه فعال باشید، بافر (buffer)به شما امکان دستیابی به معیارهای درستی که برای ردیابی و بهبود عملکرد رسانه اجتماعی اجتماعی تان نیاز دارید را می‌دهد.

۳ ویژگی جالب

  •        اعضای تیمتان را به اکانت خود اضافه کنید و به آنها سطوح دسترسی متفاوت دهید.
  •        پست هایی با عملکرد برتر را شناسایی کرده، فوری آنها را ویرایش کنید و دوباره آنها را به صفتان اضافه کنید.
  •        در بافر آنالیز، چند ویژگی تحلیلی جالب و جدید را مشاهده کنید.

اگر شما یک ناشر مشتری کسب و کاری و Pro هستید، ما خیلی هیجان داریم تا شما محصول جدید و تحلیلی رسانه اجتماعی ما را امتحان کنید، که این محصول دارای ویژگی های پیشرفته ای همانند تحلیل استوری های اینستاگرام می‌باشد. آدرس ایمیل خودتان را اینجا وارد کنید و سریع دعوتنامه ای را دریافت کنید. شما می‌توانید به لیست انتظار ما در اینجا اضافه شوید.

مجراهای رسانه اجتماعی 

  •        فیسبوک
  •        اینستاگرام
  •       توییتر
  •        پینترست
  •        لینکدین

تحلیل‌هایی که رایگان دریافت می کنید

  • تمام ویژگی‌هایی که برای ۱۴ روز دارید:
    •        گزارش پست
    •        گزارش خلاصه
    •        گزارش تحلیل

قیمت‌ها: ۱۵، ۶۵،۹۹، و ۱۹۹ دلار در هر ماه


  ۲. اسپروت سوشال

اسپروت سوشال ابزار آنلاین تحلیل شبکه های اجتماعی

اسپروت سوشال (Sprout Social) یک ابزار مدیریتی و نظارتی جامع رسانه‌های اجتماعی‌ست که یک هاست با گزینه‌هایی در سطح سازمانی فراهم می‌آورد. شما با ویژگی‌های شنیداری و اجتماعی با ارتباط دوسویه‌ی آن می‌توانید موضوعات، هشتگ‌ها و کلمات کلیدی را از نظر متنی و کیفی مورد تحلیل قرار دهید. شما می‌توانید از گزارش های تصویری آن بفهمید که محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی متفاوت چه عملکردی دارند.

۳ ویژگی جالب

  •        تحلیل عملکرد کمپین پولی در شبکه ها
  •        دریافت گزارش گروهی از پروفایل های رسانه اجتماعی تان
  •        تحلیل عملکرد تیمتان (عملکرد کارها، نرخ پاسخ ها و غیره)

مجراهای رسانه اجتماعی

  •        فیسبوک
  •        اینستاگرام
  •        توییتر
  •        پینترست
  •        لینکدین

تمام ویژگی‌هایی که برای سی روز امکان استفاده دارید

  •        گزارش‌ساز
  •        گزارش برای هر مجرای رسانه اجتماعی
  •        گزارش برای عملکرد تیم ورودی

قیمت ها: ۹۹، ۱۴۹، و ۲۴۹ دلار در هر ماه


۳. هوت سوئیت

هوت سوئیت ابزار تحلیل شبکه های اجتماعی

هوت سوئیت (Hootsuite ) یک ترکیب عالی از ابزارهای مدیریت رسانه اجتماعی، شنیداری، ابزارهای چاپ و تحلیل است. هوت سوئیت به شما کمک می‌کند که مطمئن شوید که چه نوع محتوایی به دردتان می‌خورد، بازدید پستتان را افزایش می‌دهد، تاثیر تبلیغاتتان را بهبود می‌بخشد و کل تیم رسانه اجتماعی تان را پشت سرهم به کار می‌گیرد. این ابزار دارای ویژگی های تحلیل‌های دقیقی‌ست که به شما درک درستی از عملکردتان در دیگر پلت فرم‌های اجتماعی می‌دهد.

۳ ویژگی جالب

  •        شخصی‌سازی گزارش‌ها با انتخاب بیش از ۲۰۰ معیار و تبدیل آنها به پی دی اف، اکسل، و فرمت های پاورپوینتی.
  •        ارزیابی پاسخ های تیم تان به مشتری ها و زمان حل مشکلات در فیسبوک و توئیتر
  •        ردیابی منشن های برند با ادغام ابزارهای خاصی همانند برندواچ و تاک واکر

مجراهای اجتماعی

  •        فیسبوک
  •        اینستاگرام
  •        توییتر
  •        پینترست
  •        یوتیوب

در عوض چه تحلیل‌هایی را رایگان دریافت می‌کنید

  • تمام ویژگی‌ها به مدت سی روز:
    • خلاصه ای از معیارهای کلیدی
    • گزارش های همزمان بدون محدودیت
    • ارزیابی عملکرد تیم

قیمت ها: ۱۹، ۹۹، ۵۹۹ دلار در هر ماه، و قیمت سازمانی


۴. ژو سوشال

ژو سوشال ابزار تحلیل آنلاین شبکه های اجتماعی

و سوشال (Zoho Social) یک سوئیت نرم افزاری قدرتمند و منحصر به فرد است که دارای CRM، همکاری، و دیگر گزینه‌های SaaS است که از جریان کاری کل عملکرد شما مراقبت می‌کند. ژو سوشال بخشی ست که شما را قادر می‌سازد مخاطب رسانه اجتماعی تان و چگونگی ایجاد تعامل آنها با خودتان را درک کنید. شما می توانید از یک داشبورد به چند مجرا گوش دهید و به طور همزمان پاسخ دهید. شما هم چنین می‌توانید در هر پست دقیق‌تر شوید تا میزان بازدید و تعامل آن را ارزیابی کنید.

۳ ویژگی جالب

  •        ایجاد گزارش‌های تصویری از لیست بزرگی از بخش های از پیش تعریف شده بر اساس دموگرافیک های طرفدارانتان یا افرادی که دارید.
  •        دریافت قالب‌های جز به جزء از محتوایی که اتصالات شما با آن تعامل پیدا کرده اند و مقایسه آن با محتوایی که شما چاپ کرده اید.
  •        مقایسه طرفداران با بازدید افراد که از هر پست

مجراهای رسانه اجتماعی

  •        فیسبوک
  •        توئیتر
  •        لینکدین
  •        اینستاگرام

در عوض چه تحلیل‌هایی را رایگان دریافت می‌کنید

  •   ویژگی‌هایی که به ازای ۱۵ روز دریافت می کنید:
    •     آمار پست‌های تکی
    •    تحلیل های نوع محتوا، و بهترین زمان برای گذاشت پست و غیره.

قیمت ها: ۱۰، ۲۵، و ۳۰۰ دلار در هر ماه (قیمت سالانه)


  ۵. سندیبل

Sendible سندیبل ابزار آنلاین تحلیل شبکه های اجتماعی

سندیبل (Sendible ) یک ابزار مدیریت رسانه اجتماعی با ویژگی‌های کنترل، شنود، و گزارش‌گیری است. این ابزار به شما یک بینش آماده درمورد محتوای پست و تعامل، منشن ها و پروفایل های مخاطبین در مجراهای دیجیتال می‌دهد. سندیبل هم چنین به شما امکان ردیابی چیزی که در مورد برند شما در پلت فرم های متفاوت وب گفته شده را می‌دهد و منش هایی که ممکن است به پاسخ شما نیاز داشته باشد را شناسایی می‌کند.

۳ ویژگی جالب

  •        ایجاد گزارش‌هایی با کیفیت ارائه‌دهی با سازنده‌ی درگ و دراپ
  •        ارزیابی زمان پاسخ، و ردیابی عملکرد تیم از نظر پاسخ‌دهی
  •        مطلع شدن از ری اکشن ها و تعامل با چند پروفایل رسانه اجتماعی در چند شبکه از یک داشبورد

مجراهای رسانه اجتماعی

  •        فیسبوک
  •        توئیتر
  •        لینکدین
  •        اینستاگرام
  •        یوتیوب

در عوض چه تحلیل‌هایی را رایگان دریافت می‌کنید

  • ویژگی‌هایی که به ازای ۳۰ روز دریافت می کنید:
    •  گزارش‌ساز
    •   گزارش از هر مجرای رسانه اجتماعی

قیمت ها: ۲۹، ۹۹، ۲۹۹، و ۲۹۹ دلار در هر ماه


 ۶. کیهول

Keyhole کیهول ابزار آنلاین تحلیل شبکه های اجتماعی

کیهول (Keyhole) ردیاب‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد که به شما در نظارت روی وقایع، کمپین ها، فعالیت تاثیرگذار، منشن های برند و مکالمات اجتماعی در مورد یک صنعت خاص را می‌دهد. این ابزار به شما امکان ردیابی هشتگها، کلمات کلیدی، و اکانت ها را می‌دهد و اطلاعاتی غنی همانند بازدید، پست های برتر، و SVC (سنجشی ست که بازار شما نسبت به رقبا داراست) و دیگر موارد را برای برند یا رقبایتان در اختیارتان قرار می‌دهد.

۳ ویژگی جالب

  •        پیش بینی عملکرد کمپین شما با یادیگری ماشینی و ایجاد تغییرات مطابق با آن
  •        تحلیل احساسات افراد به هنگام ایجاد تعامل با پست‌های شما
  •        مدیریت اکانت‌ها و جوازهای تاثیرگذاران و ردیابی عملکرد آنها از یک مکان

مجراهای رسانه اجتماعی

  •        فیسبوک
  •        اینستاگرام
  •        توییتر

در عوض چه تحلیل‌هایی را رایگان دریافت می‌کنید

  •  ویژگی‌هایی که به ازای ۷ روز دریافت می کنید:
    •    اطلاعات مخاطب
    •    تحلیل احساسات
    •    مقایسه برندها
    •   شناسایی ترنده

قیمت ها: ۴۹، ۹۹، ۱۹۹، در هر ماه و قیمت های سفارشی


۷. ریوال‌آی‌کیو

Rival IQ ریوال‌آی‌کیو ابزار تحلیل آنلاین شبکه های اجتماعی

ریوال‌آی‌کیو (Rival IQ) به شما امکان ردیابی چند کمپانی متفاوت و  مقایسه عملکردشان نه تنها در پلت‌فرم‌های اجتماعی، بلکه در سئو سایت را نیز می‌دهد. هم چنین این ابزار تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام را تحلیل می‌کند و داده ها را ۲۴ ماه نگه می‌دارد. بدین صورت شما می‌توانید دقیقااستراتژی‌ بازاریابی دیجیتالی را به کار گیرید که به درد رقبایتان خورده و از تاکتیک‌هایشان درس بگیرید.

۳ ویژگی جالب

  •        مقایسه‌ی پروفایل های شما با دیگران در صنعتتان از نظر معیارهای اجتماعی، هشتگ ها، کیفیت تولید محتوا
  •        ادغام گوگل آنالیتیکس برای درک کامل سیر و سفر مشتری
  •        بهبود عملکرد تبلیغاتی فیسبوک و اینستاگرام با اطلاعات اتومات شده

شبکه‌های اجتماعی تحلیل شده

  • فیسبوک
  • توئیتر
  • اینستاگرام
  • یوتیوب
  • پینترست
  • لینکدین

در عوض چه تحلیل‌هایی را رایگان دریافت می‌کنید

  •        ویژگی‌هایی که به ازای ۱۴ روز دریافت می کنید:
    •   گزارش تبلیغات فیسبوک و هشداردهی
    •   گزارش‌دهی از اطلاعات فیسبوک و اینستاگرام
    •   تحلیل های پست در فیسبوک
    •   تحلیل‌های گوگل و لینکدین
  • قیمت ها: ۱۹۹، ۳۴۹، و ۴۹۹ دلار در هر ماه

 ۸. سوشال ریپورت

سوشال ریپورت ابزرا تحلیل آنلاین شبکه های اجتماعی

سوشال ریپورت (Social Report ) خلاصه ای از فعالیت شما در چند شبکه اجتماعی همانند بلاگ ها را به دست می‌دهد. شما می‌توانید موضوعات جدید را ردیابی کنید، ROI را اندازه گیری کنید و داده‌ها را تبدیل به یک طرح گزارش دستی کنید. سوشال ریپورت امکان نظارت پروفایل‌های اجتماعی‌تان و پروفایل‌های رقبایتان را می‌دهد. که این شامل گزینه های خوبی برای ساختاربندی و مدیریت داده‌های مشتری شماست.

۳ ویژگی جالب

  •        فعالسازی اعلانات دریافتی با گزارش های دقیق به صورت روزانه یا هفتگی
  •        لیست کردن اطلاعات در پروفایل‌های متفاوت اجتماعی به منظور یافتن همبستگی ها و تضادها در کل استراتژی بازاریابی‌تان
  •        ایجاد و به اشتراک گذاری گزارش هایی با برچسب سفید با مشتری‌هایتان

شبکه‌های اجتماعی تحلیل شده

  • فیسبوک
  • توئیتر
  • اینستاگرام
  • یوتیوب
  • پینترست
  • لینکدین

در عوض چه تحلیل‌هایی را رایگان دریافت می‌کنید

  •        ویژگی‌هایی که به ازای ۳۰ روز دریافت می کنید:
    •    تحلیل‌هایی برای رسانه اجتماعی، بازبینی های کسب و کاری و عملکرد وب سایت
    •    ردیابی رقبا
    •    اکسپورتهای نامحدود اکسل و پی دی اف
  • قیمت ها: ۴۹، ۹۹، و ۱۹۹ دلار در هر ماه
دانلود بهترین افزونه های وردپرس
دانلود بهترین قالب وردپرس
آخرین مطالب