خدمات طراحی سایت

با توجه به آنلاین شدن کسب و کارها و فروش اینترنتی محصولات و خدمات، داشتن یک سایت کارآمد و حرفه ای برای کسب و کارتان یک الزام و ضرورت به حساب می آید. همچنین از طرفی هزینه های بالای طراحی وب سایت میتواند موجب شود تا افراد و شرکت ها گامی در این جهت برندارند. در صورتی که به دنبال هزینه مناسب برای طراحی سایت شرکت و کسب و کار خود هستید، گروه طراحی پیکاوب در پکیج های مختلف طراحی سایت حرفه ای و همچنین طراحی سایت معمولی را با قیمت های مناسب در نظر گرفته است.

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟


لزوم داشتن یک وب سایت معتبر علاوه بر فروش آنلاین و یا معرفی خدمات بصورت آنلاین در گوگل، باعث جذب و اعتماد مشتری به کسب و کار شما می شود. اکثر افراد با ایجاد یک پیج کاری در شبکه های اجتماعی به خصوص Instagram کسب و کار خود را راه اندازی می نمایند. اما تنها داشتن یک پیج در شبکه های اجتماعی کافی است؟ امنیت کسب و کارتان چگونه تامین می شود؟ آیا مالکیت واقعی پیج کاریتان کاملا برای شما ثبت شده است؟ آیا نمادهای اعتماد لازم که موجب اطمینان خاطر مشتریان شما می شود را، میتوانید در شبکه های اجتماعی کسب کنید؟ آیا تضمینی وجود دارد که شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، برای همیشه به فعالیت خود ادامه دهند؟

اگر تجارت و کسب و کارتان برای شما مهم است، این سوالاتی است که میبایست از خود بپرسید. بنابراین لزوم داشتن یک وب سایت امری مهم برای کسب و کار شما عزیزان تلقی می شود. شما علاوه بر راه اندازی و معرفی خدمات خود در بستر وب، میتوانید با معرفی و لینک کردن سایت خود در شبکه های اجتماعی تان علاوه بر اطمینان دادن و آسودگی خاطر به مشتریانتان، فروشی راحت تر و بدون دردسر داشته باشید. همچنین می توانید بر روی سئو سایت خود تمرکز کرده تا در صفحه اول گوگل بازدید واقعی دریافت کنید.

از عوامل مهم بر قیمت طراحی سایت روش طراحی وب سایت می باشد. وب سایت ها دارای انواع متفاوتی هستند از جمله سایت های شرکتی، سایت های پزشکی،سایت های رستوران و کافه، وب سایت های فروشگاهی و … همچنین سایت های شرکتی به هاستی با فضای کمتر احتیاج دارد به همین دلیل هزینه طراحی سایت شرکتی کمتر می باشد اما طراحی سایت هایی مانند سایت فروشگاهی به هاستی با فضای بیشتری نیاز دارد. گروه طراحی پیکاوب با داشتن بهترین طراحان و همینطور ارائه مناسب ترین هزینه طراحی سایت، به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را برای پیشرفت در کسب و کارتان با معقول ترین هزینه و بهترین کیفیت بگیرید.

عوامل متعددی هستند که موجب می‌شوند سرعت بارگذاری وب سایت شما به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کند که بخشی از آن‌ها شامل دستوراتی هستند که برنامه‌نویسان به صورت کدنویسی از ابتدای طراحی وب سایت شما آن‌ها را اعمال می‌کنند و برخی دیگر نیز شامل استفاده از عکس‌ها و گرافیک‌های باکیفیت اما کم‌حجم می‌باشند که سرعت وب سایت شما را کند نخواهند کرد. توجه داشته باشید که کند بودن سرعت وب سایت شما موجب می‌شود تمامی کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت خود را از دست بدهید و از نظر سئو افت بسزایی پیدا کنید.

منظور از دامنه وب سایت، پسوندی است که پس از نام وب سایت قرار می‌گیرد. برای مثال به آدرس: www.pikaweb.ir توجه کنید. پسوند .ir در این آدرس دامنه است. البته دامنه‌های مختلفی شامل: .net و .com و .org نیز وجود دارد که مطمعنا آن‌ها پس از نام وب سایت‌های مختلفی به چشمتان خرده است. یکی از عواملی که در هزینه طراحی سایت تاثیرگذار است، دامنه آن می‌باشد چراکه قیمت هر دامنه منحصر به‌ فرد است. بهترین و ارزان‌ترین دامنه، دامنه .ir است که برای صرفه‌جویی در هزینه طراحی سایتتان می‌توانید از آن استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین امکانات اختصاصی که بسیاری از مشتریان طراحی سایت از شرکت‌های برنامه‌نویسی درخواست می‌کنند تا از آن در وب سایت‌ آن‌ها استفاده کنند، پنل مدیریتی قدرتمند است. درواقع پنل مدیریتی قدرتمند وب سایت شما را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای تبدیل می‌کند چراکه موجب می‌شود به امکانات و آپشن‌های ویژه‌ای برای مدیریت هر چه بهتر وب سایت خود دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت، هاست آن است. هاست در واقع فضایی است که اطلاعات و فایل‌های وب سایت شما بر روی آن بارگذاری می‌شود. عوامل متعددی در زمینه هاست وب سایت وجود دارند که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذار هستند.

به صورت کلی سئو خدماتی است که منجر به بهبود جایگاه وب سایت در موتورهای جستجوی گوگل می شود. البته باید این نکته را در نظر داشت که سئو یک فرآیند محسوب می شود و تا مادامی که وب سایت در حال فعالیت است، این فرآیند نیز ادامه خواهد داشت.

تماس با اینکدیزاین
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
نمونه کارها
شرکت گلدیران (Gplus)

طراحی سایت گلدیران (Gplus)

طراحی سایت شرکت انگلیسی

طراحی سایت شرکت انگلیسی

طراحی سایت مجموعه خدمات ماساژ

طراحی سایت مجموعه خدمات ماساژ

طراحی سایت فروشگاه گابلار

طراحی سایت فروشگاه گابلار

طراحی سایت داروخانه شهرک آپادانا

طراحی سایت داروخانه شهرک آپادانا

طراحی سایت تشریفات عروسی

طراحی سایت تشریفات عروسی

طراحی سایت شرکت مهندسی ساختمانی در کالیفرنیا

طراحی سایت شرکت مهندسی ساختمانی در کالیفرنیا

طراحی سایت درب و پنجره اتحاد

طراحی سایت درب و پنجره اتحاد